Vergunningen

U kunt lid worden van onze vereniging door een vergunning

te halen bij èèn van onze verkooppunten. Onze verkooppunten zijn

tevens zijn hier dag vergunningen te verkrijgen

Fotograaf van Beek
Nassaulaan 2/A
6669AV Dodewaard

Timmer hengelsport
ambachtstraat 20
4051 AJ Ochten

Let op onze verkooppunten hebben openingstijden

of via de site van sportvisserij Nederland en klik op het icoon vispas

Als u lid wordt van onze vereniging wordt en u ouder bent dan 13 jaar krijgt u een vispas.
Deze vispas geeft in combinatie met de lijsten van viswateren recht om te vissen.

Mocht u van meerdere verenigingen een VISPAS hebben ontvangen dan heeft u mogelijk
tweemaal de volledige afdracht betaald.
Dit is niet de bedoeling. U hoeft slechts eenmaal een afdracht te betalen bij Sportvisserij Nederland en natuurlijk ook eenmaal bij Federatie Midden Nederland.

Natuurlijk moet u wel het lidmaatschap bij uw meerdere hengelsportverenigingen betalen.
U kunt uw teveel betaalde afdracht terug ontvangen.
Hiervoor is een speciaal aanvraagformulier beschikbaar bij Sportvisserij Nederland op www.vispas.nl of indien u geen internet heeft kunt u een telefonische aanvraag doen op 0900-2025358.

U krijgt dan een restitutie op een door u opgegeven bank- of girorekening.

Heeft u een VIS pas en een zogenaamde extra VIS pas dan heeft u al een verminderde afdracht betaald.

De prijzen van de vergunning zijn:

Seniorlid € 33.50
Dagvergunning € 5,00

Wordt u naar 1 maart nieuw lid van de vereniging dan betaalt u:

Seniorlid € 35.00
Dames 35.00